Kingdom Come: Deliverance
Jij bent Henry, zoon van een smid. Te midden van een burgeroorlog zie je hulpeloos toe hoe je dorp bestormd wordt en vrienden en familie afgeslacht worden. Je ontsnapt aan de brute aanval en pakt je zwaard om terug te vechten. Wreek de dood van je ouders en help de invasie af te weren!