Legend of Mana
"Vorm de wereld zoals jij wil! Wist je dat dat kan?" Legend of Mana is een actie-RPG waarin je op avontuur gaat in de wereld Fa'Diel! Ontdek een wereld bewoond door allerlei soorten wezens: mensen, beestachtigen, piratenpinguïns, wijze draken en de Jumi, een ras op weg naar complete vernietiging. De rassen, met elk hun eigen normen en waarden, komen tijdens dit verhaal met elkaar in conflict maar werken ook samen. Het verhaal speelt zich af tegen een achtergrond van graphics in de stijl van een charmant prentenboek met een magische soundtrack ter begeleiding. Gamekenmerken ◆ 'Land Creation'-systeem Plaats de artefacten die je tijdens je avonturen hebt bemachtigd op de nog lege kaart om nieuwe stadjes en dungeons te onthullen zodat het verhaal weer verder gaat. Naarmate de kaart steeds meer tot leven komt, zie je welk pad je avontuur heeft genomen. ◆ 68 verschillende gebeurtenissen Het verhaal bestaat uit 68 verschillende gebeurtenissen. Wie ga je ontmoeten en waar? Hoe verloopt jouw verhaal? Het hangt allemaal van jouw keuzes af. Vergeet niet om na het voltooien van een gebeurtenis met Li'l Cactus te praten die thuis op je wacht! ◆ Rijke, diepgaande content Door verschillende specifieke gebeurtenissen te voltooien, ontgrendel je verschillende content, zoals het smeden van wapens en pantser, het maken van golems en houden van huisdieren. Je kunt op zoek gaan naar het sterkste wapen of jonge monsters. Hoe je speelt, is aan jou.