Quake 4
Voer de invasie aan op een buitenaardse planeet in deze epische verhaalgedreven FPS boordevol actie van de bekroonde id Software en Raven Software. Vecht uitgerust met geavanceerde wapens en voertuigen en samen met een troep elite mariniers in het hart van de Strogg-thuisplaneet en vecht voor de toekomst van de aarde. De enige manier om de vijand te verslaan is een van hen worden. Kenmerken: Duik in het directe vervolg op Quake II met deze verhaalgedreven campagne. Upgrade en hanteer een arsenaal aan geavanceerde wapens terwijl je het opneemt tegen het Strogg-leger en de gelederen neermaait met mechanische walkers en hovertanks. Speel online multiplayer als een Strogg of Marine in Deatchmatch, Team Deatchmatch en Capture the Flag.