The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition (PC) – 2009
UPDATE UITGEVER: Dit is de productpagina van The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition (PC), uitgebracht in 2009. Om The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, uitgebracht in 2025, te kopen, zoek je op 'Oblivion Remastered'. The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition presenteert een van de beste RPG's aller tijden zoals je deze nog nooit hebt gezien. Betreed de meest gedetailleerde en kleurrijke gamewereld die ooit is gemaakt. Met een krachtige combinatie van vrije gameplay en ongekende graphics kun je het hoofdavontuur in je eigen tempo beleven of de enorme wereld verkennen en je eigen uitdagingen ontdekken. Ook inbegrepen in de Game of the Year Edition zijn Knights of the Nine en de uitbreiding Shivering Isles, die nieuwe en unieke missies en content toevoegen aan de toch al enorme wereld van Oblivion. Zie waarom Oblivion door de pers werd uitgeroepen tot beste game van 2006. Belangrijke kenmerken: Leef een ander leven in een andere wereld Creëer en speel met elk personage dat je je maar voor kunt stellen, van een nobele krijger tot een duistere sluipmoordenaar of wijze tovenaar. Mêlee en magie in firstperson Een volledig nieuw gevechts- en magiesysteem maakt deze firstperson RPG intenser dan ooit, waarbij je elke klap kunt voelen. Fantastische AI Het baanbrekende AI-systeem zorgt ervoor dat de personages van Oblivion dag en nacht een gevuld schema hebben en in staat zijn om hun eigen keuzes te maken op basis van de wereld om hen heen. Niet-speelbare personages kunnen op eigen houtje eten, slapen en doelstellingen voltooien. Nieuwe landen om te verkennen Maak in de uitbreiding Shivering Isles kennis met een wereld die gecreëerd is naar het evenbeeld van Sheogorath. Deze wereld is onderverdeeld in Mania en Dementia, en lijkt in niets op wat je eerder hebt meegemaakt in Oblivion. Uitdagende nieuwe vijanden Strijd tegen de bewoners van Shivering Isles, een land vol afzichtelijke insecten, Flesh Atronachs, Shambles-skeletten, amfibische Grummites en nog veel meer. Begin een nieuwe factie De Knights of the Nine is allang opgeheven. Laat hun oude glorie herleven terwijl je alle uithoeken van Cyrodill aandoet in een episch avontuur.