De extreme spanning om binnen te dringen zonder ontdekt te worden. Dompel je onder in de Metal Gear-serie, het toppunt van “stealth action”, waarin je kunt binnendringen en je vijanden ontwijken om missies te voltooien. Deze collectie is het tweede deel van de definitieve Metal Gear Master Collection. Vol. 2 omvat Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version). Elk spel bevat een Screenplay Book met de tekst van de betreffende titel, plus een Master Book met gedetailleerde inzichten in het verhaal en de personages. Als aankoopbonus voor de collectie-editie bevat het ook METAL GEAR Ghost Babel, de eerste titel van de serie voor draagbare consoles, uitgebracht in 2000, en Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2, met vele iconische nummers die de missies van Snake versterkten, van achtergrondmuziek uit de spellen tot vocale nummers. [Spellenlijst] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) Metal Gear: Ghost Babel *Versies voor andere regio's van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots kunnen afzonderlijk worden gedownload in de winkel. *Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) ondersteunt online spelen voor tot 6 spelers. [Digitale inhoud] METAL GEAR SOLID 4-database Metal Gear Solid 4: Screenplay Book Metal Gear Solid 4: Master Book Metal Gear Solid: Peace Walker Screenplay Book Metal Gear Solid: Peace Walker Master Book Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol. 2 *Toegankelijk via het startmenu in het spel. *De soundtrack kan worden beluisterd met de speciale audiospeler in het spel. ---------- 【METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol. 1 savedatabonus 】 Als je savedata hebt voor een titel inbegrepen in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol. 1, kun je in-game items ontvangen die te gebruiken zijn in respectievelijk Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version). ・Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots-bonus: Gold Camouflage ・Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version)-bonus: Uniform: GOLD *Bonuscontent is verkrijgbaar door respectievelijk Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) te spelen. *Dit vereist dat savedata voor titels inbegrepen in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, gemaakt met hetzelfde account, aanwezig zijn op de console die wordt gebruikt voor het spelen van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version). *Door eerst Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) te spelen en vervolgens titels te spelen die zijn inbegrepen in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol. 1, kom je nog steeds in aanmerking voor deze bonus.