Gallipoli - Ottoman Empire Edition
Zafer Bizim Olacak! Koop Gallipoli en twee cosmetische uitrustingspakketten voor het Ottomaanse Rijk zodat je weerstand kunt bieden aan de indringers. Elk pakket bevat twee sets met uniformen, een gezicht en accessoires voor verschillende aanpassingen aan de eenheden en culturen van het Ottomaanse Rijk tijdens de Eerste Wereldoorlog. Alle voorwerpen lijken zoveel mogelijk op de daadwerkelijke uitrusting zoals gebruikt tijdens de Eerste Wereldoorlog. Bekijk de individuele pakketten voor meer informatie over de inhoud.