Gravity Ball Quest
Beheers de zwaartekracht, ontwijk obstakels en probeer steeds verder te komen in Gravity Ball Quest, een eindeloos arcadespel vol reflexen, snelheid en overleving. Wissel op het juiste moment van kant, ontwijk de stekels en houd de bal in beweging terwijl de uitdaging steeds groter wordt. VERANDER DE ZWAARTEKRACHT EN BEHEERS JE REFLEXEN! Verander de zwaartekracht om de bal van kant te laten wisselen en obstakels te ontwijken die je onderweg tegenkomt. ONTWIJK DE SPIJKERS EN OVERLEEF ZO LANG MOGELIJK! Hoe langer je overleeft, hoe hoger de snelheid en hoe moeilijker het wordt om op obstakels te reageren. Test je reactiesnelheid, concentratie en precisie om een ​​steeds hogere score te behalen. VERZAMEL STERREN EN ONTGRENDEL NIEUWE BALLEN! Verzamel sterren tijdens de wedstrijden en gebruik ze om nieuwe ballen in de winkel te ontgrendelen. Verbeter je record, kom steeds verder en beheers deze eindeloze arcade-uitdaging vol snelheid, reflexen en overleving.