Castlevania Dominus Collection
Naast de drie actie-avonturengames uit de Castlevania-serie, maakt Haunted Castle Revisited, een opnieuw ontworpen versie van de allereerste arcadegame van Castlevania, zijn debuut. En je kunt hem ook in zijn oorspronkelijke format spelen! Ervaar de wereld van Castlevania zoals nooit tevoren, met nooit eerder vertoonde tekeningen en handige nieuwe functies, zoals terugspoelen, snel opslaan en nog veel meer. - Titels Castlevania: Dawn of Sorrow De avonturen van Soma gaan verder! Ontdek een volledig nieuwe manier om ontelbaar veel wapens te maken door souls te combineren in verbluffend mooie 2D graphics. Eén jaar na de gebeurtenissen van Castlevania: Aria of Sorrow staat de jonge Soma Cruz weer middenin een plan van een mysterieuze sekte om Dracula te laten herrijzen. Zal het hem eindelijk lukken om zijn lotsbestemming te overwinnen en dit plan te stoppen? Castlevania: Portrait of Ruin Niet één, maar twee helden werken dit keer samen om het kwaad te verslaan! Met een druk op de knop wissel je tussen Jonathan en Charlotte om het beste uit hun unieke vaardigheden te halen. Dracula's Castle is plotseling weer opgedoken, maar ergens klopt er iets niet. Jonathan Morris en Charlotte Aulin gaan op onderzoek uit en ontdekken al snel dat het meesterbrein achter dit alles niet is wie ze dachten... Castlevania Order of Ecclesia De geheimzinnige Shanoa is de enige mens die de glyphs kan gebruiken, symbolen vol magie. Verzamel glyphs door het kasteel en het gebied eromheen te verkennen en de kracht van je angstaanjagende tegenstanders te absorberen! De drie krachtigste glyphs, waarmee je zelfs Dracula zelf zou kunnen verslaan, zijn gestolen. Kan Shanoa ze terugbrengen naar de Orde en de Dark Lord eindelijk vernietigen? Haunted Castle Haunted Castle Revisited, een opnieuw ontworpen versie van de allereerste arcadegame van Castlevania, maakt zijn debuut. En je kunt hem ook in zijn oorspronkelijke format spelen!