Beast of Reincarnation
De game speelt zich af in een postapocalyptisch Japan en de enige hoop van de mensheid is Emma, een buitenbeentje dat vanwege haar geaardheid wordt buitengesloten, en Koo, de afzichtelijke hond. Samen gaan ze op avontuur in deze actie-RPG voor 1 speler met een hond. Beleef een reis waarop je momenten van eenzaamheid kent, maar ook de betrouwbaarheid en het comfort van je metgezel. Red een wereld van de ondergang, waarin bossen plotseling ontspruiten in de woestenij. Terwijl Emma en Koo door deze prachtige maar ook wrede wereld reizen, wordt hun band sterker en ontwikkelen ze vaardigheden. Pas je speelstijl aan met bomen met unieke vaardigheden, gear en geeststenen om te overleven in deze mooie maar ook meedogenloze wereld. Bepaal je eigen speelstijl via de uitrusting van je keuze, waaronder gevechten op afstand, stealth en agressieve aanvallen. Wat zul je aan het eind van je reis aantreffen in deze verwoeste wereld? Hoofdkenmerken: Synergie tussen Emma en Koo Emma en Koo creëren een revolutionaire actie-RPG-ervaring. Vecht als een eenheid met de hoofdrolspeelster via haar zwaard en geef Koo commando's om verschillende technieken te ontketenen, net als in een turn-based RPG. Japan: het jaar 4026 Reis door een prachtige maar tegelijkertijd ook wrede postapocalyptische wereld. Ervaar de steeds veranderende omgeving in het vervloekte bos en de eindbazen die in deze wereld heersen. Emma en Koo, die elkaar hebben ontmoet in het verre oosten, hebben de taak om tegen eindbazen uit de hele wereld te strijden en hun krachten te vangen om het Beast of Reincarnation te verslaan. Een verhaal vol geheimen Duik in een bruut verhaal waarin elk personage een gevaarlijke waarheid herbergt. Ontrafel de verstrengelde lotsbestemmingen van Emma en Koo in dit diepzinnige verhaal.