Dompel jezelf onder in twee meeslepende verhalende horror-ervaringen waarin ontsnappen het ultieme doel is. Ontsnap in The Green Light aan een geestdodende baan terwijl een mysterieuze radiostem je naar een verre vuurtoren leidt. Race vervolgens tegen de klok in There's a Gun in the Office waarin je binnen vijf dagen je ontvoerders slim af moet zien te wezen zonder ook maar één spoor achter te laten. Heb jij het in je om de donkerste hoeken van de menselijke geest te overleven en je vrijheid terug te winnen?