Nephenthesys
Ga op een gevaarlijke missie om een onbekende energiebron te vinden terwijl aliens je aanvallen! Nephenthesys is een verticaal scrollend schietspel gepresenteerd in breedbeeld 3D-stijl in bovenaanzicht. Schiet je een weg door vijandelijke schepen, verzamel power-ups voor bredere schoten en speciale bommen en neem het vervolgens op tegen schermvullende eindbazen. Je missie speelt zich af in grotten, waterwegen, stedelijke omgevingen en nog veel meer. Heb jij het in je om het tot het einde te redden?