Halo: The Master Chief Collection
De serie die de gamewereld voorgoed veranderde, is beschikbaar op PC. Speel maar liefst zes succesvolle games in één epische ervaring! Campagne: Ga op een spannende en verrassende ontdekkingstocht door de epische saga van Halo met The Master Chief Collection, en speel verschillende games uit de serie: Halo: Reach, Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 2: Anniversary, Halo 3, Halo 3: ODST Campaign en Halo 4. Het avontuur begint met de moedige Noble Six in Halo: Reach en eindigt met de opkomst van een nieuwe vijand in Halo 4. Dit verhaal van de Master Chief bevat maar liefst 67 campagnemissies uit zes bejubelde games. Multiplayer: Elk van de zes games in de The Master Chief Collection bevat eigen multiplayer-kaarten, speltypen en gamevarianten. Dankzij meer dan 120 multiplayer-kaarten en talloze manieren om de content van de Forge-community te spelen, is dit de meest gevarieerde en uitgebreide multiplayer-ervaring uit de Halo-franchise ooit. Forge: De bekende map-editor van Halo is vernieuwd, uitgebreid en beter dan ooit. Ontwerp je eigen kaarten met geweldige nieuwe functies, een verhoogd budget, nieuwe objecten en verzin zelf nieuwe manieren om aangepaste speltypen te spelen.** PC-instellingen/optimalisatie: Halo: The Master Chief Collection is geoptimaliseerd voor PC en is nu nog mooier dankzij 4K UHD en een framerate van 60 fps of meer.* Andere PC-instellingen zijn aanpasbare ondersteuning voor muis en toetsenbord, Ultrawide-weergave, FOV-aanpassing en meer. *Hou rekening met de minimale systeemvereisten voor de allerbeste prestaties. **Forge is niet beschikbaar in Halo: Combat Evolved Anniversary of Halo 3: ODST.