Pixel Cafe
Welkom bij Pixelcafé Duik deze beklijvende mix van een arcade-tijdmanager en een visuele roman in. Help een plattelandsmeisje het leven in de grote stad te navigeren en neem deel aan een verhaal over volwassen worden, terwijl zij banden schept, moeilijkheden overwint en zichzelf probeert te vinden. Leg verborgen verhalen bloot Ontdek Karstok, een stad muurvast tussen een socialistisch verleden en een kapitalistische toekomst. Leg een emotionele reis af terwijl je banden schept met je bazen en klanten in deze prachtig gecreëerde pixelkunstwereld. Maak jezelf meester in de kunst van koffie en koken Stel je koffie- en kookkunsten op punt tijdens je professionele traject doorheen tien compleet verschillende cafés. Hou je klanten tevreden terwijl je nieuwe recepten leert en je je aanpast aan suboptimale werkomstandigheden. Klinkt te gemakkelijk? Daag jezelf uit in één van de vijftig Nachtmerrie-levels. Hun helse moeilijkheid komt je vast en zeker achterna in je dromen. Versier je huis Geef je grootmoeders oude huis een nieuw leven. Koop meubels en ontgrendel affiches om er echt jouw interieur van te maken. Ervaar de emotionele reis Wees getuige van een emotioneel aangrijpend verhaal dat drie generaties omvat. Onderzoek zowel het verleden als het heden door Pixels ogen en zie hoe de herinnering aan haar grootouders haar leven vormgeeft. Een unieke soundtrack Laat je onderdompelen in de sfeer van het spel door te luisteren naar de beklijvende, originele soundtrack van Arkadiusz Reikowski, met een diverse reeks aan genres en emoties. Vat je hartverwarmende reis aan en ontdek de essentie van Pixelcafé, waar een emotioneel verhaal zich ontvouwt, koffiekop per koffiekop.