Tower Rise
BOUW DE HOOGSTE TOREN OOIT! In Tower Rise kan elk blok dat je plaatst het verschil maken tussen een nieuwe hoogte bereiken of je hele toren zien instorten. Test je precisie, beheers de timing en stapel de blokken zorgvuldig om een ​​steeds hogere toren te bouwen. LOSLAAT, STAPEL EN KLIM HOGER EN HOGER! Plaats elk blok en laat het op het perfecte moment los om het op de juiste plek in de stapel te houden. Hoe beter je precisie, hoe stabieler je toren en hoe hoger je score. Maar pas op: één verkeerde beweging kan ervoor zorgen dat de hele constructie uit balans raakt. HOE HOOG KUN JE KOMEN? Verbreek je eigen record en probeer nieuwe hoogterecords te bereiken. Met elk blok wordt de uitdaging groter en vereist meer concentratie, precisie en strategie. De eenvoudige besturing verbergt een verslavende uitdaging die je aanmoedigt om het opnieuw te proberen. STAPEL MET PRECISIE. BOUW ZONDER GRENZEN. Tower Rise is een laagdrempelig blokkenstapelspel, perfect voor snelle potjes en voor iedereen die houdt van uitdagingen, arcadespellen, torenbouw en het behalen van hoge scores. Ga de uitdaging aan, houd de toren in balans en ontdek hoe ver je kunt komen met precisie.