VALLEY OF MEMORY Geniet van 6 uur aan nieuwe gameplay in Valley of Memory, een grote gratis update die doorborduurt op Basims verhaal en die de adembenemende nieuwe regio AlUla introduceert met gameplayverbeteringen in de hele game. DE ULTIEME ASSASSIN Word de meest veelzijdige en vindingrijke Assassin in de geschiedenis van de franchise. Parkour moeiteloos door de stad en gebruik het grootste arsenaal aan hulpmiddelen tot nu toe. Verkrijg contracten en upgrades bij de Assassins-bureaus, verzamel cruciale aanwijzingen en schakel geruisloos doelwitten uit met sluipmoorden die instinctiever zijn dan ooit tevoren. EEN EERBETOON AAN EEN ORIGINEEL Ervaar een moderne variant op de iconische kenmerken en gameplay die de franchise hebben gedefinieerd. Reis naar Alamut, het legendarische thuis van de Assassins die de basis van de Creed hebben gelegd, in dit oprechte eerbetoon aan de game waarmee het allemaal is begonnen. EEN IMMENSE, REACTIEVE STAD Verken een ongelooflijke drukke en levendige stad met bewoners die op al je bewegingen reageren. Ontdek de geheimen van vier unieke wijken, variërend van het industriële Karkh tot de weelderige tuinen van de Ronde Stad. Ervaar verrassende wereldgebeurtenissen en ga om met historische figuren die de gouden eeuw van Bagdad hebben vormgegeven. EEN INDRINGEND COMING-OF-AGE-VERHAAL Volg Basims reis in deze nauwgezet gecreëerde, verhalende belevenis boordevol actie en avontuur. Wees getuige van zijn transformatie van een recalcitrante jonge kruimeldief tot een Master Assassin. waarin hij bondgenoten, mentoren en vijanden tegenkomt die zijn lot vormgeven.