Adorable Adventures
Adorable Adventures is een ontspannen third-person verkenningsgame waarin jij speelt als Boris, een nieuwsgierig jong zwijntje. Hij moet leren hoe hij zijn neus gebruikt om zijn familie terug te vinden, die hij uit het oog verloor na een bosbrand. Reis over glooiende velden, langs zonovergoten bospaden, door diepe grotten en over rotsachtige hooglanden. Onderweg moet je geuren identificeren en sporen volgen om meer te weten te komen over de wereld om je heen. Zoek naar je broers en zussen, onthul geheimen en breid je geurenbibliotheek uit tegen de achtergrond van een lieflijk en hartverwarmend verhaal.