Soccer Goal
Soccer Goal is een laagdrempelig en verslavend voetbalspel vol precisie en natuurkunde, waarbij elk schot precisie, strategie en controle vereist. Kies de richting waarin je schiet en vind de perfecte route naar het doel, waarbij je muren en obstakels overwint in 51 uitdagende levels. RICHT, SCHIET EN SCOORT! Pas de hoek aan en schiet om de bal de ideale baan te laten volgen. Gebruik de muren, bereken de terugkaatsing en vind slimme oplossingen om elk level te voltooien. OVERWIN ALLE 51 LEVELS EN DOMINEER HET VELD! Elk level biedt een nieuwe voetbaluitdaging met verschillende obstakels en routes. Test je nauwkeurigheid, verbeter je spel en ga door een reeks steeds uitdagendere levels. KUN JIJ DE PERFECTE DOELPUNT SCOREN? Soccer Goal combineert voetbal, puzzels, richten en natuurkunde in een ervaring die eenvoudig te leren en moeilijk te beheersen is. Schop de bal, overwin obstakels en laat zien dat je de precisie hebt die nodig is om alle levels te voltooien.