Warshift 2: Machines of Madness
Warshift 2: Machines of Madness is een unieke mix van strategie-, actie- en RPG-elementen. Bouw een basis, beheer troepen, mechs, slagschepen en vliegdekschepen, en daal vervolgens zelf af naar het slagveld om je vijand onder schot te houden in dynamische gevechten en je helden (gevechtsavatars) aan te passen. HYBRIDE ACTION-RTS-GAMEPLAY Schakel in realtime op het slagveld tussen third-person actie en strategiemodus Realtime strategie-gameplay: beheer troepen, vliegdekschepen en slagschepen Dynamische gevechten: jouw leger tegen hordes machines TACTIEK MET ZWARE EENHEDEN Creëer en commandeer je leger, gebouwen en verdedigingstorens Economisch element: het winnen van grondstoffen en het opwekken van energie zijn cruciaal voor succes Tactisch element: bestuur zware eenheden, vliegdekschepen en vliegende slagschepen voor enorme vernietiging Roep orbitale massavernietigingswapens op AANPASSING Pas de systemen van je helden aan, upgrade ze en laat ze evolueren Tientallen wapens en upgrades voor elke held Elke held heeft een unieke superkracht en eigen wapens Nieuw type add-ons voor helden: ondersteuningsdrones/geschutstorens OMGEVINGEN Omgevingen op land, in de lucht, op water, vulkanisch, onder water en in de ruimte Singleplayer-campagnes met interactieve trainingsmissies Aangepaste schermutselingen tegen AI – eindeloze combinaties en herspeelbaarheid HET VERHAAL In de nabije toekomst staat de mensheid tegenover een agressieve biomechanische beschaving die vastbesloten is alle vormen van leven te verslinden. Grensplaneten veranderen in slagvelden waar oorlogscyborgs, zware machines en biotechnologisch gecreëerde beesten vechten om elke meter grondgebied. Spelers kruipen in de rol van commandanten die zowel legers van bovenaf kunnen aansturen als zelf het gevecht in kunnen gaan door heldeneenheden in realtime te besturen. Jouw missie: houd de invasie tegen, bouw je verdediging op en keer het tij van het conflict in grootschalige grond- en ruimteoperaties. Werelden vallen. Legers evolueren. De toekomst ligt in jouw handen!