Halloween: The Game
De pre-ordercontent bevat: Exclusieve fantoomskin van Michael Myers Het is de avond van Halloween in 1978. Nietsvermoedende families in het rustige voorstadje Haddonfield zijn bezig met hun voorbereidingen voor de feestdag, maar het kwaad is op komst. Kruip in de huid van Michael Myers en neem de vorm van het kwaad aan, of red je buren als een held van Haddonfield in Halloween, de ultieme asymmetrische horror-sandbox. Als Michael draag je het masker, word je de boeman en stalk je onschuldige inwoners met een meedogenloze obsessie. Met een nachtmerrieachtige reeks vaardigheden maakt Michael gebruik van schaduwen en heimelijkheid om zijn bloeddorst te stillen. Dit betekent echter niet dat Haddonfield zich zonder slag of stoot gewonnen geeft. Angstige inwoners bellen de lokale autoriteiten en vechten zelfs terug wanneer ze worden bedreigd, waardoor Michael moet voorkomen dat hij ontdekt wordt. Voor het eerst krijgen fans van de baanbrekende originele film de kans om de angstaanjagende gebeurtenissen rond “De nacht van de griezels” te beleven door de ogen van Michael Myers in een afzonderlijk verhaal in singleplayer-modus. Als held van Haddonfield is het jouw taak om de inwoners van Haddonfield te waarschuwen voor het naderende kwaad en hen te helpen ontsnappen voordat ze het slachtoffer worden van Michaels meedogenloze achtervolging. In dynamische en steeds veranderende asymmetrische 1v4-multiplayermatches moeten helden zich bewapenen met alledaagse huishoudelijke voorwerpen, wapens en kennis om een onvoorspelbare vijand die niet gedood kan worden te bestrijden. Door inwoners te overtuigen en de politie te bellen, worden de patrouilles in de buurt steeds sterker en grondiger. Om de kansen gelijk te maken, kun je NPC's bevelen geven en bewapenen om "de Gestalte" te slim af te zijn of zelfs te overmeesteren, waardoor je kostbare tijd wint om te ontsnappen. Deze meeslepende horror-sandbox wordt mogelijk gemaakt door Unreal Engine 5 en biedt boeiende en dynamische gameplaysystemen, levensechte NPC's, angstaanjagend realistische beelden, filmische belichting en eindeloos veel schrikmomenten voor jou en je vrienden. Beleef de nacht van de asymmetrische horror in Halloween.