Skull and Bones Deluxe Edition
De Deluxe Edition bevat: - De basisgame - Een Legendary Kingpin Boost* om je op weg te helpen bij je endgame-reis. Je ontvangt drie volledig uitgeruste schepen en een uitgebreid pack met essentiële materialen en hulpmiddelen. *Door de in de beloningen inbegrepen Legendary Kingpin Boost te activeren, wordt elke eventuele Kingpin Boost op je account permanent vervangen. De Legendary Kingpin Boost kan slechts één keer per account geactiveerd worden.