Visions of Mana
Visions of Mana is een gloednieuw deel in deze serie over het heilige zwaard en mana. Het hoofdpersonage Val en zijn jeugdvriendin Hinna, de onlangs aangestelde Alm of Fire, beginnen aan een reis naar de Mana Tree. Het kenmerkende, levendige en uitgestrekte semi-open veld van deze game bevat schattige maar woeste monsters, zodat je kunt genieten van snelle driedimensionale gevechten waarbij je de kracht van de Elementals gebruikt. Tijdens hun avonturen, waarin ze onderweg vrienden maken, ontdekken ze langzaam de waarheid over de wereld. Moeten we ons lot accepteren? Een nieuw 'Mana'-verhaal begint hier waarmee een klassieke fantasyreeks terugkeert naar zijn basis. ▸Uitgesproken graphics vol karakteristieke 'Mana'-charme De personages reizen door een levendige wereld die wemelt van de geesten. ▸De wereld verkennen Verken de semi-open wereld die zich uitstrekt zo ver als het oog reikt. Reis samen met nieuwe je metgezellen, de 'Pikuls', snel en veilig door de wereld om je heen ▸Gebruik de kracht van de Elementals In deze game bestrijd je vijanden met wapens die de kracht van de Elementals bevatten. Schakel tussen verschillende klassen en personages die aansluiten op je speelstijl en beleef strategische driedimensionale gevechten. ▸ Adembenemende en meeslepende soundtrack 100 stukken achtergrondmuziek van een getalenteerd team muzikanten die in de loop van de serie aan talloze nummers hebben gewerkt. De muziek in veldgebieden bevat interactieve muziek die de avontuurlijke sfeer versterkt.