ChildStory
Een klein stadje in het hoge noorden leeft zijn leven: het bereidt zich voor op het Festival van de Nieuwe Ster, versiert de straten en viert feest. Het festival is onlosmakelijk verbonden met een cyclus die zich maand na maand herhaalt. En Sonya staat in het middelpunt daarvan. Ze maakt deel uit van een verhaal dat ze nog probeert te begrijpen. Een vriendelijk meisje met een scherpe geest en ontelbare vragen, op zoek naar antwoorden tussen sneeuw en licht. Sonya helpt vrienden, maakt nieuwe kennissen, verkent verborgen plekken, vecht tegen geesten en lost puzzels op. Ze handelt in de hoop dat haar daden tot begrip zullen leiden. Spelkenmerken: * Een isometrisch avontuur met gedetailleerde pixelart dat een warme, levende wereld tot leven brengt * Gevechten tegen geesten en eindbazen die je reflexen en inzicht op de proef stellen * Puzzels en uitdagingen voor wie graag op ontdekking gaat * Onvergetelijke personages met hun eigen verhalen: praat, help en bouw vriendschappen op * Een sfeervolle soundtrack die het hart verwarmt en blijft hangen De cyclus gaat verder.