Warrior Cats: Clans of the Forest
Pre-order en krijg de exclusieve Warrior Cats: Clans of the Forest - The Purrfect Look Pack met extra unieke elementen voor de katmaker Warrior Cats: Clans of the Forest is een meeslepend actie-avonturenspel dat zich afspeelt in de ongerepte wildernis uit de geliefde boekenreeks Warrior Cats. Duik in een groot aantal missies en verdien respect in je Clan. Vecht met anderen in turn-based gevechten om je kat sterker te maken en je legende op te bouwen. Leer nieuwe gevechtstechnieken om het op te nemen tegen je tegenstanders. Kom oog in oog met een groot aantal vijanden zoals muizen, eekhoorns en dassen, en ga de strijd aan met epische bazen. Verzamel voorraden in het bos en vind materialen die je kunt gebruiken om dingen te maken in je holletje. Reis door de iconische territoria, zoals de dichte bossen van de DonderClan, de rivier van de RivierClan, het moeras van de SchaduwClan en de open heide van de WindClan. Je avontuur zal je ook naar bekende locaties brengen zoals de Maanpoel en Het eiland. Beklim bomen, sluip door het struikgewas, spoor geuren op, los puzzels in de omgeving op en duik in de geheimen van de SterrenClan zelf. EEN ORIGINEEL VERHAAL Duik in een gloednieuw verhaal met iconische katten en locaties uit Warrior Cats. CREËER JE EIGEN WARRIOR CAT Gebruik de robuuste kattenmaker om je eigen Warrior Cat te maken en die een naam te geven. SPEL BEVAT: * 3 speltypen: Profetiemodus, Verdedigermodus, Gevechtsmodus. Profetiemodus: 4 originele verhalen over het wel en wee van het Clanleven. Verdedigermodus: test hoe lang jij kunt overleven terwijl je vecht met de sterkste vijanden uit het spel tijdens één poging. Gevechtsmodus: vecht met andere spelers online en asynchroon. * Creëer je eigen unieke Warrior Cat met miljoenen mogelijke combinaties * 6 iconische locaties uit de boekenreeks: het DonderClan-territorium, het RivierClan-territorium, het SchaduwClan-territorium, het WindClan-territorium, de Maanpoel en Het eiland * Turn-based gevechten tot 3-tegen-3. *75 unieke gevechtstechnieken die je kunt ontdekken en ontgrendelen. * Ontmoet 9 katten uit de geliefde boekenreeks. * Vecht met een groot aantal vijanden zoals dassen, gemene vossen, imposante dobbermans, andere Clankatten en nog veel meer. * Spoor en jaag op vogels, konijnen, eekhoorns en andere prooien. * Bezoek de kampen van je vrienden online en asynchroon. * Je kunt je vrienden ook helpen bij het maken van voorwerpen, of ze benodigde voorraden of materiaal geven. * Elke keer dat je speelt, is het anders omdat de personages, missies en verhalen procedureel gegenereerd zijn.