Call of Honor - Shooter of Warfare
Betreed een modern slagveld waar teamwork, precisie en snelle beslissingen het verloop van de oorlog kunnen bepalen. In Call of Honor - Shooter of Warfare nemen twee elitaire teams het tegen elkaar op in intense gevechten van vijf tegen vijf. Het doel is om de score van de vijand, die uit 1000 punten bestaat, tot nul terug te brengen voordat je eigen score hetzelfde lot ondergaat. Kies je rol, bereid je uitrusting voor en werk samen met je team om het slagveld onder controle te krijgen. Elke uitschakeling telt, elke positie kan een tactisch voordeel opleveren en elke fout kan de vijand dichter bij de overwinning brengen. Belangrijkste kenmerken - **Intense gevechten van vijf tegen vijf** – Vecht samen met vier teamgenoten tegen een rivaliserend team in snelle teamgevechten. - **Gevechten op basis van punten** – Elke uitschakeling vermindert de punten van de tegenstander, waardoor elke confrontatie telt. - **5 unieke slagvelden** – Strijd in verschillende omgevingen vol nieuwe tactische uitdagingen. - **Meer dan 20 wapens** – Kies uit een ruime selectie vuurwapens en granaten om je ideale uitrusting samen te stellen. - **Tactisch teamwork** – Werk samen met je team, pas je strategie aan en maak gebruik van de zwakke plekken van je tegenstanders. - **Meeslepende gevechten** – Ervaar gedetailleerde omgevingen en intense vuurgevechten die je midden in de actie houden. Blijf gefocust, houd je omgeving goed in de gaten en vecht als één team. Het slagveld beloont spelers die zich onder druk kunnen aanpassen en op het juiste moment de juiste beslissing nemen. Pak je wapen, betreed het gevecht en bewijs dat jouw team alles in huis heeft om de overwinning te behalen.