METAL GEAR SOLID 4: Guns of the Patriots - Master Collection Version
De extreme spanning om binnen te dringen zonder ontdekt te worden. Dompel je onder in de Metal Gear-serie, het toppunt van 'stealth action', waarin je moet binnendringen en je vijanden ontwijken om missies te voltooien. Het spel vindt plaats vijf jaar na het Big Shell-incident in METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty, in een wereld waarin oorlog zakelijk is geworden. Om de opstand van Liquid Ocelot te stoppen, werpt Solid Snake zich in zijn laatste gevecht. De strijd tegen Liquid en de Patriots loopt ten einde en de mysteries die door de hele serie zijn verweven worden nu onthuld! Het Screenplay Book met tekst uit het spel Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en het Master Book dat het verhaal en de personages beschrijft zijn eveneens inbegrepen in het spel. [Spel] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots *Versies voor andere regio's kunnen afzonderlijk worden gedownload in de winkel. [Digitale inhoud] Metal Gear Solid 4-database Metal Gear Solid 4: Screenplay Book Metal Gear Solid 4: Master Book *Toegankelijk via het startmenu in het spel. ---------- Het Screenplay Book met tekst uit het spel Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en het Master Book dat het verhaal en de personages beschrijft zijn eveneens inbegrepen in het spel. [Spel] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots *Versies voor andere regio's kunnen afzonderlijk worden gedownload in de winkel. [Digitale inhoud] Metal Gear Solid 4-database Metal Gear Solid 4: Screenplay Book Metal Gear Solid 4: Master Book *Toegankelijk via het startmenu in het spel. ---------- 【METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1 savedatabonus】 Als je savedata hebt van titels inbegrepen in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, kun je in-game items ontvangen die te gebruiken zijn in het spel als bonus. ・Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots-bonus: Gold Camouflage *Bonuscontent is verkrijgbaar door dit spel te spelen. *Dit vereist dat savedata voor titels inbegrepen in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, gemaakt met hetzelfde account, aanwezig zijn op de console die wordt gebruikt voor het spelen van dit spel. *Door eerst dit spel te spelen en vervolgens titels te spelen die zijn inbegrepen in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, kom je nog steeds in aanmerking voor deze bonus.