Swipe to Color
Schuif om de bal te bewegen, navigeer over de paden en verander elk vakje in een gekleurd gebied. In Swipe to Color vereist elke zet strategie, precisie en logisch redeneren om het hele speelbord te vullen en de levels te voltooien. SCHUIF, KLEUR EN VOLTOOI HET BORD. Gebruik de veegbeweging om de bal te besturen en alle vakjes onderweg te kleuren. OVERWIN STEEDS UITDAGENDERE PUZZELS. Plan je zetten, vind het juiste pad en vul alle gebieden zonder vakjes over te slaan. 51 LEVELS OM JE VAARDIGHEDEN TE TESTEN. Voltooi de uitdagingen, ontgrendel nieuwe levels en probeer het hele spel onder de knie te krijgen in deze casual puzzel van logica, beweging en precisie.