Ni no Kuni II: Revenant Kingdom PRINCE’S EDITION
Leef je met deze Prince's Edition helemaal uit in de ultieme Ni no Kuni-ervaring met: - Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (volledige game) - Game-uitbreidingen die uren extra spelgenot toevoegen - The Prince's Equipment-pakket Ga samen met de jonge koning Evan op een epische reis om een nieuw koninkrijk te stichten, zijn wereld te verenigen en zijn volk te redden van een verschrikkelijk kwaad. Waag je aan dit onvergetelijke avontuur waarin de grens tussen tekenfilm en videogame vervaagt. Ni no Kuni II werd ontwikkeld door LEVEL-5 en de betoverende personages zijn ontworpen door de legendarische kunstenaar Yoshiyuki Momose. De inspirerende soundtrack is van de hand van de wereldberoemde componist Joe Hisaishi.