Vapor World: Over The Mind (Game Preview)
Verdwaald in de duisternis wordt een jongen een verwrongen droom in getrokken, zonder uitweg. Vapor World: Over The Mind is een verhaalgedreven souls-like platformer waarin pareren centraal staat, gesitueerd in een uitgestrekte, sfeervolle droomwereld die volledig met de hand is geschilderd. Zijn geheugen kwijt, zit een jongen gevangen in een duister verleden. De nachtmerries die uit dat verleden zijn opgebloeid, sleuren hem steeds dieper de duisternis in. De enige deur terug naar de werkelijkheid blijft voor hem verzegeld. Lindsey, de gesluierde hoedster van dromen, vertelt hem dat de deur pas opengaat wanneer de dromen zijn verzameld van hen die door hun trauma zijn verzwolgen. Door de zich ontvouwende nachtmerrie begint de reis terug naar de werkelijkheid. TROTSEER DE NACHTMERRIE Versla de Trauma's, machtige eindbazen die deze wereld teisteren, en hun nakomelingen, de Zaden. Overwin elk uitdagend gevecht en neem de kracht in je op van elk wezen dat je openbreekt. VERKEN EEN GEEST GEVORMD DOOR VERDRIET EN SPIJT Deze duistere droomwereld strekt zich onmetelijk en ondoorgrondelijk uit, bijeengehouden door een kracht die elk begrip te boven gaat. Roep elk verloren fragment terug en dring dieper de duisternis in. Duw zware obstakels opzij, beklim verborgen ladders en ontdek onderweg nieuwe vaardigheden. ONTRAFEL DE DUISTERSTE DROOM EN TROTSEER DE VERBORGEN WAARHEID Elk fragment dat je terugroept, brengt vergeten herinneringen dichter naar de oppervlakte. Daal af door een droom vol onvoorstelbare gevaren en onthul de geheimen die in zijn kern verscholen liggen.