Heroes of Might and Magic II - Gold Edition
Lord Ironfist is dood en het Koninkrijk is in een hevige burgeroorlog gestort door zijn strijdende zonen. Op het spel staat de ultieme prijs: controle over het land en opvolging van de koninklijke troon. Steun jij de kwaadaardige usurpator en leid je de legers van het kwaad, of ben je loyaal aan de rechtvaardige prins en bevrijd je het volk van tirannie?