Een pakket van 5 snelle games die je met één knop bestuurt. Breedbeeld! PUMP PRESS Je bestuurt een robot die constant vooruit beweegt. Je doel is om de ballonnen die op je afkomen op te pompen door erop te schieten. Als je een ballon 4 keer raakt, knapt hij. Druk op een knop om te schieten en houd een knop ingedrukt om sneller te gaan. De ballonnen blijven achter je liggen nadat ze je gepasseerd zijn en lopen weer leeg. De vijand duwt alle lege ballonnen naar de linkerrand. Je scoort punten voor elke ballon die de rand raakt. Om meer punten te scoren, kun je de ballonnen aan elkaar koppelen. CAST N Je bestuurt een vishengel en scoort punten door blauwe vissen te vangen en rode vissen te ontwijken. Het waterpeil stijgt constant. Het vangen van blauwe vissen verhoogt je score en verlaagt het waterpeil, terwijl het vangen van rode vissen het waterpeil verhoogt en je score verlaagt. HOPPING P Je doel is om in beide richtingen te springen en de rode obstakels op het veld te ontwijken die verschijnen en naar de rand bewegen, waar ze terugkaatsen en terugvliegen. Beweeg naar de zijkanten en ontwijk bewegende obstakels. Er kan ook een geel bonusobject verschijnen waarmee je punten kunt scoren door rode bewegende objecten aan te raken. Deze modus is slechts tijdelijk actief, waarna je opnieuw obstakels moet ontwijken terwijl je wacht tot het bonusobject verschijnt. FOOT LASER Je doel is om vooruit te rennen en vijanden te ontwijken. Er zijn twee soorten vijanden: vijanden die over de grond bewegen en vijanden die door de lucht bewegen. Houd de knop ingedrukt om te springen, druk twee keer voor een tweede sprong en druk drie keer voor een snelle landing. Je krijgt punten wanneer de laser willekeurig verschijnende vijanden raakt. LASER FORTRESS Je doel is om met een laser rode vijanden te raken, zonder de blauwe aan te raken. Je krijgt punten door vijanden te raken. Blauwe objecten kunnen vooruit bewegen tussen de vijanden door; je moet je laser goed beheersen en proberen deze objecten niet te raken.