Fallout: New Vegas Ultimate Edition
Welkom terug in New Vegas Met de introductie van de Ultimate Edition biedt Bethesda Softworks je de kans om 'all-in' te gaan en het complete pakket aan New Vegas-vertier te ervaren. Voor het eerst krijg je alle Fallout: New Vegas-content in één pakket, inclusief de royal flush aan veelgeprezen add-on content: Dead Money, Honest Hearts, Old World Blues en Lonesome Road. Om de prijzenpot nog aantrekkelijker te maken, word je bewapend met een arsenaal aan unieke wapens, soorten munitie en blauwdrukken uit de meest recente add-on-pakketten: Courier’s Stash en Gun Runners Arsenal. Of je nu een doorgewinterde ontdekker van de Mojave bent of de game voor het eerst speelt, je zult bemerken dat er meer vrienden en vijanden te maken zijn, meer gevolgen aan je acties kleven en meer kansen zijn om beroemd of berucht te worden in heel het Wasteland. De keuzes die je maakt zijn net zo belangrijk voor je overleving als altijd. - Voorbij het Wasteland: De wereld van New Vegas is uitgestrekter dan ooit. Elk nieuw district biedt een nieuwe reeks vertakkende missies, opmerkelijke personen en meer kansen om de Redder of Paria te worden van de inwoners van New Vegas. - Glimmende nieuwe speeltjes: Elk add-on-pakket vergroot de berg aan bewapening die je tot je beschikking hebt. Of je nu een neus-tegen-neus-knokker bent of een langeafstandsschutter, wapens als de Two-Step Goodbye (uniek ballistisch vuistwapen) of Sleepytime (een handzaam 10mm machinepistool) geven de krijgsheer in je de kans om kogelrijke fantasieën uit te leven. - Ruimte voor groei: Met elk van de vier add-on-pakketten wordt het maximale spelersniveau verhoogd met 5 levels, waardoor het totale plafond wordt opgetrokken tot level 50. - Dead Money: Wanneer je in een val wordt gelokt die is gemaskeerd als het Sierra Madre Casino, beland je in een spel met hoge inzet waarin je moet samenwerken met drie andere verdoemden om te kunnen overleven. - Honest Hearts: Een expeditie door Zion National Park in Utah loopt helemaal verkeerd wanneer je verwikkeld raakt in een oorlog tussen stammen en in een conflict belandt tussen een New Canaanite-missionaris en de mysterieuze Burning Man. - Old World Blues: Je wordt ingehuurd door de Think Tank en vervoerd naar de Big MT-onderzoekskrater om ze te redden van hun eigen wetenschapsexperiment dat gruwelijk uit de hand is gelopen. - Lonesome Road: Ulysses, de oorspronkelijke Courier Six, benadert je en belooft je te vertellen waarom hij weigerde om de Platinum Chip af te leveren aan het begin van Fallout: New Vegas, maar alleen als jij een laatste tocht maakt door de verraderlijke ravijnen van de Divide.