Ultimate Games S.A.Simulatie
Deze bundel bevat twee spellen: Infection Free Zone en I Am Your President. Infection Free Zone Kies een willekeurige echte regio uit de hele wereld. Selecteer je uitvalsbasis en herbouw en pas de omliggende gebouwen aan om een zelfvoorzienende nederzetting te creëren. Neem de leiding over een groep overlevenden en verdedig, zodra de nacht valt, je zone tegen de geïnfecteerden! I Am Your President Kruip in de huid van de fictieve president van de Verenigde Staten en neem beslissingen die de toekomst van het land bepalen. Beheer binnenlandse en buitenlandse zaken, reageer op onverwachte gebeurtenissen en zorg voor een evenwicht tussen de belangen van verschillende politieke groeperingen.