Ball Ascend
Ball Ascend is een minimalistische, snelle en makkelijk te spelen arcade-platformgame. Bestuur een bal die automatisch van links naar rechts beweegt en tik op het scherm om hem tussen platforms te laten springen en steeds hoger te laten klimmen. Je enige doel is om de top van het level te bereiken. Het klinkt simpel, maar elke sprong vereist precisie, snelle reflexen en de juiste timing om te tikken. Een fout kan ervoor zorgen dat de bal valt en je opnieuw moet beginnen. Met bediening met één aanraking, een laagdrempelige gameplay en uitdagende platformactie is Ball Ascend perfect voor snelle potjes en voor iedereen die houdt van simpele, verslavende en makkelijk te leren games die moeilijk te beheersen zijn. Klim, spring, overwin elk platform en bereik de top. Hoe ver kom jij?