Splash of Color: Complete Edition
Stel heldere, kleurrijke afbeeldingen samen door tegels te verwisselen en levendige puzzels op te lossen. Zie hoe patronen veranderen, kleuren op hun plek vallen en afbeeldingen zich langzaam ontvouwen terwijl je speelt. Duik erin, verwissel een paar tegels en zie hoe de kleuren samenkomen. Kenmerken: - 184 grote en kleine puzzels om op te lossen - Eenvoudige en bevredigende puzzelmechanica waarbij je tegels verwisselt. - Een levendige en kleurrijke stijl! Zie hoe de kleuren op hun plek vallen!