Yooka Replaylee
Yooka-Replaylee is de definitieve, geremasterde en verbeterde versie van het populaire indie-spel Yooka-Laylee (2017), ontwikkeld door het creatieve brein achter de Banjo-Kazooie- en Donkey Kong Country-spellen, en is terug als een 3D-platformer boordevol verzamelvoorwerpen. Doorkruis enorme, schitterende open werelden, waar je nieuwe uitdagingen en oude favorieten te wachten staan. Kruip opnieuw in de huid van het snoezige duo Yooka (de groene) en Laylee (de paarse) en geniet van de prachtige soundtrack. Hadden we al gezegd dat je nu ook een kaart hebt? En glimmende nieuwe munten? En talloze manieren om je spel aan te passen? Het geliefde duo heeft er nog nooit zo goed uitgezien en heeft nog nooit zo goed geklonken! Bedrijfsgriezel Capital B heeft een missie: hij wil alle boeken ter wereld stelen en ze in geld veranderen. MAAR... het krachtigste boek in het universum ligt recht onder zijn neus in het aangrenzende Shipwreck Creek, waar ons populaire duo bestaande uit Yooka en Laylee woont! Wanneer hun geliefde boek wordt gestolen, komen ze in een doldwaas avontuur terecht dat ze naar allerlei fantastische en waanzinnige werelden brengt, boordevol kleurrijke personages en glimmende verzamelvoorwerpen. Kan jij alle magische Pagies uit hun boek vinden en de wereld redden? KENMERKEN MOOIER DAN OOIT TEVOREN – Je favoriete duo heeft er nog nooit zo mooi uitgezien en heeft nog nooit zo soepel bewogen dankzij de vernieuwde en verbeterde animaties, prestaties en resolutie. NIEUWE EN VERBETERDE UITDAGINGEN – Verbeteringen aan bestaande in-game uitdagingen en talloze gloednieuwe uitdagingen om te ontdekken en aan te gaan! NIEUWE VERZAMELBARE BETAALMIDDELEN – De hulpeloze hulpjes van Capital B verliezen her en der hun zuurverdiende munten. Verzamel de officiële betaalmiddelen van Hivory Towers om uit te geven bij Vendi, de meest geliefde en zelfbewuste automaat uit de videogamewereld! VERKEN DE WERELD – Je kunt nu verdwalen in het spel, maar niet in de wereld! Maak gebruik van een gloednieuwe wereldkaart en een tracker voor je uitdagingen om te kunnen zien waar je bent en wat je moet doen. Hoera! VENDI HEEFT VEEL NIEUWS IN PETTO – De tonics zijn terug, in gloednieuwe smaken! Pas nu je speelstijl aan met de hulp van meerdere verbeteringen om je ervaring naar een hoger niveau te tillen. En alsof dat nog niet genoeg is, heeft Vendi nu ook nieuwe merchandise voor de moderne, modieuze avonturier. VERNIEUWDE BESTURING EN CAMERA – Dankzij de nieuwe, aangepaste besturing kun je moves beter combineren, terwijl je alle actie mooi in beeld kunt brengen met de nieuwe camerabediening. EEN DROMERIGE SOUNDTRACK MET EEN ORKEST – De originele soundtrack van de beroemde videogame-componisten Grant Kirkhope (Banjo-Kazooie) en David Wise (Donkey Kong Country) is terug, met een schitterend orkest. Tijd om je oren schoon te maken!