Redout - Back to Earth Pack
Het Redout - Back to Earth Pack voegt de twee nieuwste racecomplexen toe aan je Redout-ervaring: Sequoia - hier staan de oudste bomen op aarde. Deze locatie ligt in wat ooit de staat Alberta in Canada was. Er is hier en grote menselijke kolonie gevestigd, die al 400 jaar compleet geïsoleerd leven. De meerderheid van deze overlevenden stammen af van de Navajo, en de rest van de kolonie werd gevormd door een volledige brigade van Schotse soldaten. Rotorua - een verlaten gebied in Nieuw Zeeland, Aarde. Het staat helaas bekend om het wrak van Expeditie Titan III, een gigantisch scheepswrak van een Klasse IV Kolonisatieschip dat terug op aarde stortte na een gefaalde zwaartekrachtsprong. Er is een overvloed aan geothermische activiteit in het gebied, plus een merkwaardige groep zwevende rotsen, en een opvallend lagere zwaartekracht dan de rest van de aarde. Het Back to Earth Pack bevat: - De nieuwe Sequoia-omgeving, met 5 circuits en een nieuw eindcircuit. - De nieuwe Rotorua-omgeving, met 5 circuits en een nieuw eindcircuit. - 25 Gloednieuwe gebeurtenissen voor je carriëre. - WALKER, VOID, GRID en RANGER liveries voor al je luchtschepen! - 5 Nieuwe, exclusieve kleuren!