Moving Out 2 - F.A.R.Tastic Four DLC
Moving Out 2 is het maffe vervolg op de wereldberoemde verhuissimulator waarin physics een hoofdrol vertolken. Speel in je eentje als F.A.R.T, of samen met maximaal drie vrienden, trek je Smooth Moves-uniform aan en help de inwoners van Packmore met verhuizen! Het F.A.R.Tastic 4-pack voegt 4 nieuwe, enthousiaste verhuizers toe aan het personeelsbestand van Smooth Moves, zodat ook Chum, Bastian, Hootacris en Cera Topps hun beste verhuisbeentje voor kunnen zetten in het nieuwe Packmore en ver daarbuiten.