3DCloudsRacen en vliegenSporten
De toekomst van racen is elektrisch. Breid je Formula Legends-ervaring uit met Formula E: Electric Evolution, het officiële volledig elektrische kampioenschap. Stap in geavanceerde Formula E-auto’s en race over iconische stadsstraten wereldwijd. Van Berlijn tot Tokio, Londen tot São Paulo, Miami tot Shanghai, elke race vereist precisie, strategie en volledige controle. Beheers de unieke uitdagingen van elektrisch racen, waar energiebeheer, timing en rijvaardigheid het verschil maken. Belangrijkste kenmerken Officiële Formula E-ervaring: Doe mee aan ’s werelds toonaangevende volledig elektrische kampioenschap 6 echte circuits: Berlijn, Tokio, Londen, São Paulo, Miami, Shanghai 3 generaties auto’s: Gen 1, Gen 2 en Gen 3 EVO Authentieke Attack Mode: Activeer prestatieturbo via strategische off-track zones, net als in de echte races Double Header-weekenden: Rijd twee opeenvolgende races op hetzelfde circuit, elk met een eigen kwalificatiesessie Handmatige teamselectie: Kies welke teams naast jou deelnemen op de grid Volledig geïntegreerd: Carrière, Snelle Race en Time Trials Precisie. Strategie. Energie. Dit is de evolutie van racen.