DESERTED
Deserted is een gestileerd 3D-actieavontuur met lichte RPG- en verhaalelementen. Deserted is geïnspireerd op de buitenaardse sfeer van Out Of This World en combineert verhalende verhalen met survival en snelle strategische gevechten voor een spannend avontuur. In een onbekend ver systeem stort je neer op een mysterieuze planeet. Terwijl de kapitein van je missie zijn laatste adem uitblaast, ontvouwt zich je reis en begint het gevecht om te overleven. Spelers doorkruisen dichte bossen, enorme torenspitsen en oude ruïnes tegen een kleurrijke low poly-esthetiek. Er liggen veel geheimen en paden verborgen voor spelers om de overleveringen en upgrades voor je arsenaal te ontdekken. Overleven speelt in Deserted een centrale rol, maar zal je nooit straffen zolang je je drankjesvoorraad blijft bijwerken en je statistieken verbetert. Ontdekkingsreizigers worden beloond met ingrediënten en vaardigheden die je kunt upgraden om ze op weg te helpen. De gevechten zijn zowel leuk als uitdagend, met de nadruk op snelle strategische gameplay. Deserted biedt veel opties en upgrades om je vechtstijl aan te passen. Met een uniek skill tree-systeem kun je strategieën smeden tegen een groot aantal vijanden. De upgrades voor je wapens en statistieken helpen je het tij te keren tegen de sterkste vijand.