Concordia: Digital Edition - GOTY
Bouw het grootste handelsimperium in het Oude Rome. Concordia: de Digitale Editite is een getrouwe herwerking van een strategisch bordspel dat in de TOP 20 van beste bordspellen aller tijden werd geklasseerd. Plan vooruit en neem elke beurt cruciale beslissingen. Hou steeds rekening met de plannen van de tegenstander. Jouw acties kunnen zowel jou als je medespelers een voordeel bieden. Wat is Concordia? Concordia: de Digitale Editie is een strategisch bordspel dat om beurten wordt gespeeld en waarbij je met 2 tot 6 spelers de strijd aangaat om rijkdom en invloed te verwerven. Je zal je handelsnetwerk uitbouwen op verschillende kaarten van de Oude Wereld. Door middel van kaartacties zal je je strategie nauwgezet moeten plannen om je tegenstanders te slim af te zijn. Elk van je beslissingen kan immers zowel jou als je tegenstander een voordeel bieden. Stuur je kolonisten naar de meest afgelegen gebieden van het Rijk en bouw huizen om je handelsimperium te vergroten! Wat maakt Concordia zo geweldig? Concordia is een spel met regels die eenvoudig aan te leren zijn maar er een expert in worden kan een mensenleven duren! Met extra speelborden en uitbreidingen in de maak (alle officëel uitgebrachte) wordt de herspeelbaarheid van Concordia: de Digitale Editie schier eindeloos. Speel tegen de AI of daag je vrienden uit in de hot seat mode of online cross platform multiplayer. Het authentieke gevoel van het bordspel in combinatie met een intuïtieve gebruikersinterface maakt van dit spel de perfecte uitbreiding van je spelcollectie! De extra content zal bestaan uit drie uitgebreide uitbreidingen met nieuwe spelmodules, samen met drie mappakketten. Elke uitbreiding en elk mappakket bevat twee kaarten met hun eigen unieke wendingen en mechanica, ontworpen voor de specifieke setting. De GOTY-editie bevat zes extra modules, waarin drie verschillende mechanica zijn opgenomen en in totaal twaalf extra kaarten. Concordia: Digitale Editie - GOTY bevat: - Salsa - Fish Market - Venus - Aegyptus & Creta - Corsica & Gallia - Britannia & Germania Wat mag je verwachten? - Bouw je handelsimperium op. - Verhandel je waren en breid uit naar andere steden. - Beheer je kolonisten, de plaats in je pakhuizen en je actiekaarten. - Verscheidenheid door verschillende speelborden. - Pas je spel aan met verschillende uitbreidingsmodules. - Word de grootste handelaar van het Oude Rome! - Gemakkelijk aan te leren maar moeilijk er een expert in te worden. - Strategische diepgang. Wees bereid om moeilijke afwegingen te maken! - De officiële spelregels van Concordia, in nauw overleg met de bedenker van het spel. - Speel tegen de AI, met vrienden of allebei - een fantastische ervaring voor zowel solo-spelers als een groep spelers. - De unieke ervaring van een bordspel met alle voordelen die een digitaal platform je biedt. - Interactieve tutorial die je leert hoe je het spel speelt.