Banned Footage Vol.1
Deze pas gevonden beelden onthullen nog meer geheimen uit het donkere verleden van de familie Baker. - Nightmare: je zit gevangen in een kelder boordevol onbekende gevaren en moet vechten voor je leven... - Bedroom: je zit vastgebonden aan een bed en moet zien te ontsnappen. Alleen mag moeder je niet zien... Inclusief de extra bonuscontent Ethan Must Die.