Achtung! Cthulhu Tactics
Vecht tegen het vreselijke nazi-bewind en vecht tegen een onsterfelijk kwaad in Achtung! Cthulhu Tactics; een turn-based tactische strategygame in het bekroonde Achtung! Cthulhu-universum. Onder leiding van Eric ‘Badger’ Harris vecht jouw team van geallieerde strijders tijdens de Tweede Wereldoorlog achter de vijandelijke linies. Neem het op tegen een kwaad van fabelachtige proporties met minder mensen en wapens. De strijd is begonnen. - MEESLEPENDE TACTISCHE GEVECHTEN: voer het bevel over een groep geallieerde helden in spannende en innovatieve turn-based grondgevechten. - VREEMDE WERELDOORLOG: verken het universum van Achtung! Cthulhu waarin Lovecraft en WO II samengaan zoals nooit tevoren met door Mythos-geïnspireerde vijanden en een verhalende campagne, gemaakt door Jon Houlihan, die direct verband houdt met het verhaal van de roleplaying game op pen en papier. - LICHT TEGEN DUISTERNIS: Neem het op tegen verraderlijke shoggoths en andere dienaars van het kwaad en red de mensheid van de ondergang met de hulp van de oude krachten van het licht. - VECHT je een weg door elke missie, van geheime verkenningsexpedities tot bestormingen en intensieve vuurgevechten, om de activiteiten van de vijand te dwarsbomen en de ware omvang van hun kwade plan te onthullen. - INNOVATIEVE SPELSYSTEMEN zijn actief in de achtergrond, zodat je je eigen tactische gameplay kunt ontwikkelen en het initiatief kunt nemen. Maar heb je te veel verschrikkingen meegemaakt, dan kun je zomaar instorten in het heetst van de strijd! - STEL JE TEAM SAMEN: de verschillende personages hebben unieke vaardigheden die je op verschillende manieren kunt ontgrendelen en opwaarderen. Daarnaast kun je wapens aanpassen om beter voorbereid de strijd aan te gaan. - MEESLEPEND VERHAAL: Achtung! Ctulhu, gebaseerd op de serie spellen en boeken van Modiphius Entertainment, is een ongelooflijk meeslepend verhaal dat je in de greep houdt.