ARCADE GAME SERIES: PAC-MAN
Het meesterwerk PAC-MAN dat in 1980 voor het eerst in de speelhallen verscheen, komt eindelijk naar Xbox One! Beweeg PAC-MAN omhoog, omlaag, naar links en rechts om alle Pac-Dots te eten en ontloop de spoken om naar het volgende level te gaan. Eet een krachtpil om achter de spoken aan te gaan en een enorme score te halen! Makkelijke spelregels maar intense gameplay, het is overduidelijk waarom de schattige PAC-MAN de wereld veroverde! In 2005 werd PAC-MAN in het Guinness Book of Records opgenomen als de meest succesvolle arcade-speelkast aller tijden. Deze nieuwste versie met scanline en geluidsinstellingen heeft de optie om de Round 256-bug te spelen; echt iets voor PAC-MANiakken! Ervaar zelf het meesterwerk dat de wereld aan zijn voeten kreeg!