9 Clues 2: The Ward (XboxVersion)
'The Ward' is het tweede deel van de 9 Clues-reeks, waarin een jonge detective en haar partner in actie komen na een beangstigende oproep uit een psychiatrisch ziekenhuis dat gelegen is op een afgezonderd eiland. Het eiland is omgeven door ijskoud water en wordt geteisterd door constante, hevige stormen. Na aankomst van de detectives valt een van de ziekenhuistherapeuten uit het raam tot zijn dood. Als het onderzoek eenmaal op gang komt, ontdekken de detectives dat er in het Mnemosyne Asylum veel meer duistere gebeurtenissen plaatsvinden dan ze ooit konden denken. Geen enkele patiënt is bereid te praten over de verwoestende brand die vier jaar geleden het ziekenhuis verzwolg, laat staan over de slachtoffers ervan. Tegelijkertijd doet het personeel hun best om de geschiedenis van het ziekenhuis te verzwijgen en de vertoning van rust en orde te behouden. Elke nieuwe aanwijzing leidt naar meer vragen. Wie heeft Doctor Crow vermoord? Waarom is een van de mannelijke verpleegkundigen krankzinnig geworden? Wie is Zed Rascov? Waarom is de naam van een meisje, Ginger, gegraveerd in de houten muur van het kantoor van de dode arts?