7200 Premiumpack - Rainbow Six Siege
Dit pack bevat: - 7200 R6 Credits - Een exclusieve Masterpiece-wapenskin met een prachtig 3D-effect en aangepast opnieuw laden met inspectieanimaties - Een 7-daagse Renown-booster Dit pack is alleen tijdelijk beschikbaar, dus haal het op voordat het weg is! R6 Credits zijn een in-game valuta die je kunt gebruiken in Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Je kunt ze gebruiken om in-game items te kopen, zoals de Premium Battle Pass, nieuwe operators en cosmetische items, waaronder wapen- en operatorskins.