5,000 ARCoins
Koop vandaag 4000 ARCoins en je krijgt er 1000 extra voor in totaal 5000 ARCoins. Gebruik ARCoins om diverse cosmetische voorwerpen in Gilly's Arcade te ontgrendelen. Haal je ARCoins en ontgrendel je stijl vandaag nog! ARCoins zijn verbruiksartikelen en spelers kunnen meerdere pakketten tegelijk kopen.