3on3 FreeStyle – Nathan Character Pack
Herontdek je passie voor basketbal! Maak kennis met de leider van het Re:Union-team, Nathan! Dit pakket bevat: - Personage - Nathan - Gold Card Ticket x5 *Als het pakket is gekocht, kan het niet worden gerestitueerd omdat het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game items bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar het berichtenvak. *Als je Character Pass hebt, wordt Nathan ingewisseld voor 50 punten als je het pakket opent. *Bij aankoop kun je Nathan Efficient/Legendary Pack DLC niet kopen.