3on3 FreeStyle – Blair Character Pack
Wat een lieve, nobele dame aan het hof! Maak kennis met Blair en ervaar haar elegante basketbalspel! Dit pakket omvat: - Karakter - Blair - Gouden kaartticket x5 *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald, omdat het in-game items voor eenmalig gebruik bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar de berichtenbox. *Als je Character Pass bezit, wordt Blair ingewisseld voor 50 punten wanneer je het pakket opent.