2K Ball N’ Brawl-bundel
Vanaf 20/2/2026 is dit product niet meer verkrijgbaar. OPMERKING: Alle multiplayerservers worden uitgeschakeld op 9/7/2026. Daarna werken alle spelonderdelen waarvoor onlineservers nodig zijn niet meer. Slamdunk en bodyslam je een weg door twee knallende arcadegames tegen een voordelige prijs met de 2K Ball N’ Brawl-bundel! WWE 2K Battlegrounds Deluxe Edition Worstel als je favoriete WWE Superstars en Legends als Stone Cold Steve Austin, The Rock en Ronda Rousey in bizarre omgevingen met een arsenaal aan spectaculaire aanvallen, speciale vaardigheden en power-ups. De Deluxe Edition bevat drie versies van elke Superstar, 1100 Golden Bucks om meer Superstars en Legends mee te ontgrendelen, plus de bonus, Edge. NBA 2K Playgrounds 2 NBA arcade-actie is weer terug! Het vervolg op het succesvolle eerste deel brengt pleintjesbasketbal naar een hoger niveau, met een gigantische hoeveelheid huidige en oud-NBA-spelers, verbeterde online matchmaking met eigen servers, onlinewedstrijden voor vier spelers, driepuntswedstrijden, nieuwe veldjes, zelfbepaalde wedstrijden, en meer.