10tons Physics Puzzle Double Pack
Baseball Riot: Baseball Riot is een leuk physics-based puzzelspel boordevol slapstick en chaos! Kruip in de huid van voormalig slagman Gabe Carpaccio. Zijn missie: zijn oude team bevrijden uit de klauwen van Explodz Inc. King Oddball: Maak een einde aan de wereld met rotsen! De koning zwaait met zijn tong een rots heen en weer, en jij mag 'm lanceren door op een knop te drukken! Druk op het juiste moment en verpletter zo veel mogelijk doelwitten met elke rots.